Vzdělávání

Realizace semináře pro pedagogy

Jak efektivně zvládat hněv
a agresivitu žáků
(8 hodin)

Jak přistupovat k žákům 
s rizikovým závislostním chováním
(8 hodin)

Jak přistupovat k žákům
s rizikovým chováním
a psychiatrickým onemocněním
(16 hodin)

Základní komunikační přístupy „Komunikační kvadranty“

Zvládání hněvu, agresivity a nespolupráce žáka v hodině

Řešení konfliktů s žáky a rodiči

Mřížka agresivity – kompas možných řešení pro učitele 

Podpora pozitivních vztahů ve třídě, výchovné skupině prostřednictvím komunikačních kvadrantů

Motivace žáků ohrožených závislostním a riskantním chováním

Možnosti a přístupy našeho reálného ovlivňování

Cesta do závislosti a naše touha pomoci a po moci. „Jak z ní vystoupit..?“

Jak reagovat a přistupovat k žákovi pod vlivem drog „První  pomoc“

Možnosti zvládání stížnosti rodičů bez náhledu na realitu

Komunikační přístupy k žákům
s vývojovým handicapem a  potřebou vyšší míry podpůrné péče (mentální retardace, těžká deprivace, poruchy chování)

Zvládání agrese a agresivních raptů dětí, pedagogem, pěstounem

Možnosti „naplňování vztahu“
s dítětem nejen v ústavní péči

Možnosti zvládání rizikových a krizových situací pedagogem

Kontakt: Roman Pavlovský
Telefon: 602 722 407, pondělí 16.30 – 17.30 h
E-mail: kvadranty@pavlovsky-kvadranty.cz