Realizace semináře pro pedagogy
Jak efektivně zvládat hněv
a agresivitu žáků
(8 hodin)
Jak přistupovat k žákům
s rizikovým závislostním chováním
(8 hodin)
Jak přistupovat k žákům
s rizikovým chováním
a psychiatrickým onemocněním
(16 hodin)
Základní komunikační přístupy „Komunikační kvadranty“
Zvládání hněvu, agresivity a nespolupráce žáka v hodině
Řešení konfliktů s žáky a rodiči
Mřížka agresivity – kompas možných řešení pro učitele
Podpora pozitivních vztahů ve třídě, výchovné skupině prostřednictvím komunikačních kvadrantů
Motivace žáků ohrožených závislostním a riskantním chováním
Možnosti a přístupy našeho reálného ovlivňování
Cesta do závislosti a naše touha pomoci a po moci. „Jak z ní vystoupit..?“
Jak reagovat a přistupovat k žákovi pod vlivem drog „První pomoc“
Možnosti zvládání stížnosti rodičů bez náhledu na realitu
Komunikační přístupy k žákům
s vývojovým handicapem a potřebou vyšší míry podpůrné péče (mentální retardace, těžká deprivace, poruchy chování)
Zvládání agrese a agresivních raptů dětí, pedagogem, pěstounem
Možnosti „naplňování vztahu“
s dítětem nejen v ústavní péči
Možnosti zvládání rizikových a krizových situací pedagogem
Kontakt: Roman Pavlovský
Telefon: 602 722 407, pondělí 16.30 – 17.30 h
E-mail: kvadranty@pavlovsky-kvadranty.cz